نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

ورود فیفا به ماجرای جنجالی جام جهانی زنان | رفتارهای نابهنجار رئیس فدراسیون اسپانیا کار دستش داد

  • کد خبر: ۱۸۰۸۵۰
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
ورود فیفا به ماجرای جنجالی جام جهانی زنان | رفتارهای نابهنجار رئیس فدراسیون اسپانیا کار دستش داد
کارهای نامتعارف لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا، در مواجهه با بازیکنان زن این کشور، از جمله جنیفر هرموسو، جنجال‌‌ها برانگیخته و مایهٔ دردسر او شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا، هفتهٔ گذشته، در جریان اهدای جام قهرمانی جهان به تیم ملی زنان این کشور، حرکاتی ناشایست انجام داد که اغلب آن را «تجاوز جنسی» تعبیر کرده‌اند. رفتارهای او، به‌ویژه در برابر جنیفر هرموسو، ستارهٔ اسپانیا، جنجالی را موجب شد که اکنون بسیار شدت گرفته است.

فیفا در برابر روبیالس | رفتارهای نابهنجار رئیس فدراسیون اسپانیا با زنان کار دستش داد

آخرین پیامد این اتفاق ورود فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، به ماجراست. مطابق اخبار، این نهاد رسیدگی انضباطی به این مسئله را آغاز کرده است. فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این رویدادها ممکن است مصداق نقض برخی بندها و ماده‌های قانون انضباطی این سازمان، از جمله نقض قوانین اساسی رفتار شایسته، باشد.

یکشنبه، ۲۹ مرداد، بود که تیم ملی زنان اسپانیا قهرمان جام جهانی شد. روز بعد، روبیالس که در ماجرای اهدای جام حاشیه‌ساز شده بود گفت که اشتباه کرده است و از کار خود عذر خواست. اما هرموسو که گفته بود انتظار این رفتار را نداشته است، روز چهارشنبه، در این زمینه بیانیه‌ای صادر کرد و از شکایت رسمی خود خبر داد.

پیشتر، پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا، نیز گفته بود که عذرخواهی روبیالس دردی را دوا نمی‌کند و عده‌ای از سیاست‌مداران و روزنامه‌نگاران هم رفتار رئیس فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا را «ناپذیرفتنی» و «نفرت‌انگیز» خوانده بودند. حال، نوبت فیفاست که روز جمعه، در جلسهٔ فوق‌العادهٔ مجمع عمومی، به این موضوع رسیدگی کند.

منبع: سی‌ان‌ان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->